טלפון : 03-5752505 | פקס: 03-6130593
דרושים | אימייל: info@admonipro.co.il
שירותי ניקיון - אדמוני
ניקוי ואחזרת מבנים ומוסדות

אדמוני- ניקיון ואחזקת מבנים ומוסדות
שירותי ניקיון מוסדות של אדמוני חברת ניקיון מומלצת מתבצעת במקצועיות ואמינות לכלל לקוחותיה. חברת אדמוני בעלת וותק רב וניסיון עשיר המציב את החברה כמובילת שוק גם בהיבט תודעת השירות המפותחת.

שירותי ניקיון מוסדות, אחזקת מבנים ובנייני מגורים
ניקיון היא לא מילה גסה, בטח לא במקום העבודה. לכן חשוב מאוד שבכל מבנה ובכל מוסד בו נעבוד ואליו נגיע, נהנה מניקיון, מסדר ומארגון. אדמוני - שירותי ניקיון למוסדות מעניקה אפשרות של ניקיון ואחזקת מוסדות ומבנים, שיציעו לעובדים שלך ולכל מי שלוקח חלק בארגון אותו אתה מנהל, לרצות ולהגיע למקום.

כמובן שאין הדבר מדבר רק על מבנים משרדיים או מוסדות כלשהן, אלא גם לבניינים של אנשים פרטיים שבעיניהם איכות מחייה היא דבר חשוב. לכן אנחנו, כחברה ותיקה עם ניסיון רב בתחום של שירותי ניקיון ואחזקת מבנים, נעשה את כל המאמצים ונעמיד לרשותכם את כל האמצעים שברשותנו, שהינם אמצעים רבים ובלתי מבוטלים, על מנת להבטיח לכם איכות מחייה גבוהה.

ניקוי ואחזרת מבנים ומוסדות

ניקיון מוסדות ומבנים: אחזקתם בעזרת שימוש בכל האמצעים הדרושים
איך נעשה זאת? התשובה פשוטה. אנחנו מחזיקים במיטב החומרים המתקדמים ביותר שיש כיום בשוק, מיטב המכשור המתאים ובאנשים הטובים ביותר בתחום שיוכלו לעזור ולסייע בכל צעד ושעל בתחום אחזקת מבנים ומוסדות. לניקוי המבנים אנו נדאג באמצעות ניקיון יסודי של המבנים וכמובן שגם ניקיון שטחים ציבוריים שמסביב למבנה יהיה חלק מהתהליך, שכן גם הסביבה דרכה אנחנו מגיעים אל המבנה או המוסד בכל יום הינה חלק אינטגרלי מאיכות החיים אליה אנחנו מנסים לשאוף.

אנו מעניקים שירותי ניקיון מוסדות עבור מגוון מוסדות חינוך, מוסדות תרבות, בתי חולים, מבנים ציבוריים, מתנסים, גני ילדים ועוד.

לאחזקת המבנה נדאג באמצעות איוש של העובדים לעבודה שוטפת, תוך פיקוח מקרוב על הנעשה במקום, בין היתר על ידי הגעה של מפקח אחת לשבוע וגם ביקורת מצב על עובדי החברה בזמן העבודה, כשכמובן גם אנשי האחזקה שכבר עובדים במקום יזכו לשיתוף פעולה מלא מצידנו ועזרה בכל הדרוש, כולל הדברים הכי מזעריים כמו החלפת נורות במקום.


אולי תרצה לשמוע על >> חברת ניקיון משרדים ?
התקשרו למוקד הטלפוני של החברה הפועל 24 שעות ביממה! אדמוני: שירותי ניקיון מוסדות ואחזקת מבנים במקצועיות ויעילות
התקשרו עכשיו נשמח לעמוד לרשותכם!

חברת אדמוני שירותי ניקיון מתקדמים מזמינה אתכם להיעזר בשירותיה. הצטרפו עוד היום למאות לקוחותיה הנהנים משירות מקצועי ויעיל!

[contact-form-7 id="428" title="טופס יצירת קשר 1"]

p