טלפון : 03-5752505 | פקס: 03-6130593
דרושים | אימייל: info@admonipro.co.il
שירותי ניקיון - אדמוני
ניקיון ואחזקת בנקים

אדמוני- שירותי ניקיון לבנקים
ישנם מוסדות אליהם אנשים מגיעים כמעט בכל יום נתון. אל הסופר או המכולת הקרובים אנשים נוהגים ללכת על מנת לרכוש לחם או חלב טריים, כאלה איתם יוכלו להתחיל את היום בצורה טובה. אצל אחרים המוסד הבולט מדי יום הוא מכון הכושר, אותו הם נהנים לפקוד על בסיס קבוע. וכמובן שאיך אפשר בלי המוסד אליו אנחנו מגיעים הכי הרבה פעמים במהלך השבוע- הבנק.

ניקיון בנקים בשעות הערב
לכן, אין זה מפתיע שהבנקים בדרך כלל שומרים על עצמם מצוחצחים למשעי ונקיים עד מאוד, מאחר ובכל יום מגיעים אליהם זרם לקוחות בלתי פוסק. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר הוא ניקיון בנקים. הבנק יודע שבכל בוקר בו הוא פותח את הסניף, לקוחות רבים צובאים על הדלתות ורק מחכים לרגע בו הם יוכלו להיכנס ולבדוק מדוע ההלוואה שלהם לא אושרה או על מנת לברך את הטפלר על כמות המזומנים אותם הוא הוציא להם.

אדמוני חברה לניקיון מציעה שירותי ניקיון לבנק לאורך כל ימות השבוע תוך טיפול ושמירה על המקום, כשבין לקוחותינו כבר כ-60 סניפים של כמה מהבנקים הגדולים בישראל. חשוב לציין, שירותי ניקיון לבנקים, כמובן שלא נעניק בשעות הבוקר ונפריע למהלך העבודה התקין, אלא בשיתוף פעולה עם מנהלי המקום נחליט על תכנית עבודה מפורטת ומסודרת עבור ניקיון בנקים בשעות הערב, כדי שהעובדים החרוצים של חברתנו יגיעו בשעות שהבנק סגור ויוכלו לדאוג לצחצוח המקום, על מנת שכלל הלקוחות שיגיעו למחרת אל הבנק, יוכלו ליהנות מהניקיון והסדר המופתי המונהג בבנק, בדיוק כפי שצריך להיות.

ניקיון ואחזקת בנקים

ניקיון בנקים מיוחד אחת לחודש
כמובן שמלבד שירותי ניקיון לבנקים במהלך היום יום, על מנת שהבנק ייראה נקי בכל יום מחדש, אנחנו מציעים גם שירותים נוספים בעזרת האמצעים הרבים שעומדים לרשותנו. צוות מקצועי עם רכב מגיע למקום אחת לחודש ודואג לבצע מגוון ניקיונות כמו ניקיון משרדים, כספות, ארכיונים, חדרי מזגנים, חלונות בגובה ולמעשה כל מה שדורש ניקוי שאינו ניקיון יומי בבנק. כמובן שגם כאן ניקיון בנקים בערב אלו השעות בהם נגיע אל הבנק, מאחר וגם בשביל ניקיון רחב יותר, אם יש אפשרות לא להפריע למהלך התקין של הבנק, אנחנו נעשה זאת.

אולי יעניין אותך גם >> טיפול הצפות במים
התקשרו למוקד הטלפוני של החברה הפועל 24 שעות ביממה! נשמח לעמוד לרשותכם!
התקשרו עכשיו נשמח לעמוד לרשותכם!

חברת אדמוני שירותי ניקיון מתקדמים מזמינה אתכם להיעזר בשירותיה. הצטרפו עוד היום למאות לקוחותיה הנהנים משירות מקצועי ויעיל!


p